Despre ce vei învăța?
9 octombrie: Sesiune de deschidere
Determinare, pasiune, reziliență, mersul până în pânzele albe pentru ideea în care crezi și business-ul pe care îl construiești. Despre curaj, riscuri și perseverență, despre strategie cu un multa pasiune si credinta..
16 octombrie: Business Model cu Claudiu Jojatu, Head of Strategy & Co-founder at Milk & Cookies \ Digital Branding Studio & Viața de freelancer
Strategia de business e importantă încă de la lansarea produsului/serviciului. Ai validat ideea, monetizezi și proiectul e viabil. Cum planifici mai departe? Ce faci ca antreprenor la început de drum? Cum te promovezi și cui? Ai un public țintă? Cum arată clientul ideal pentru tine? Claudiu vine să pună lumină în strategia pe care o gândești pentru proiectul tău.
23 octombrie: Marketing si digitalizare cu Alex Dona, Ambasador Tineri Antreprenori, si Raluca Radu, Country Manager ANSWEAR & co-fondator GPeC - The Most Important E-Commerce Event in CEE
Workshopul de marketing și comunicare te pregătește pentru lumea reală, cea în care consumatorii produsului sau serviciului tău vor să li se vorbească în anumite momente, pe un anumit ton și să primească de la tine exact ce promiți că livrezi. Cum faci toate acestea în nebunia online-ului de astăzi? Pe ce platforme să creezi conținut? Cât de des? Poate crezi că nu toate tipurile de business trebuie să facă marketing sau să comunice pentru că, nu-i așa, tu ai un produs de nișă care se adresează unei piețe atipice. Vei afla că dacă nu ești prezent în online, de fapt nu exiști.
De asemenea, spui mereu că “mai mult ca niciodată am nevoie să fiu vizibil online”. Realitatea ultimului an sigur ne-a arătat că “mai mult” este chiar vital. Piața de digital este locul unde trebuie să activezi structurat, informat și pentru care este necesar să ai o strategie de vizibilitate care să se plieze celei de business.
30 octombrie: Sales cu Augustin Stanciu
6-7 noiembrie: PR, personal branding, social media și pitching
13 noiembrie: Finantarea cresterii afacerii cu Cristi Tudorescu, Consultant financiar IMM-uri și Startup-uri
La final de exercițiu financiar afli situația contului 121. Și crezi că este loc de mai mult, dar cât de mult? Cât e de realist să vrei să crești cu 40% într-un an? Cum jonglezi cu cifrele tale și unde trebuie să lucrezi ca să ajungi acolo? Cristi Tudorescu te ajută să înțelegi cifrele cele mai importante din exercițiul tău financiar și să le faci să lucreze în folosul tău. Anul acesta, workshop-ul va atinge și subiecte ce țin de variantele de finanțare de care te poți folosi pentru creștere.
20 noiembrie: Design Thinking Strategy cu Cristina Irod, Facilitator Design Thinking Society
Metoda Design Thinking se referă la înțelegerea profundă a persoanelor pentru care proiectezi produsele sau serviciile. Te ajută să observi și să dezvolți empatia cu utilizatorul țintă. Acestă metodă vine să te ajute să pui întrebările corecte: punerea la îndoială a problemei, punerea la îndoială a presupunerilor și punerea la îndoială a implicațiilor. Abordarea reîncadrează problemele tale curente în soluții centrate pe om, generând multe idei în sesiunile de brainstorming și adoptând o abordare practică în prototipare și testare.
27 noiembrie: E-Commerce la 360 de grade
Un magazin online sau o soluție online de achiziție a produselor tale te ajută să crești business-ul chiar și în somn. Un business deschis 24/7 lucrează pentru tine, pe măsura a cât de mult lucrezi și tu pentru el. Sigur te întrebi care este cea mai bună platformă e-commerce unde să activezi, care sunt tips & tricks-urile pentru ca produsul tău să fie înaintea competitorilor, cum faci să rămâi on top of things într-o piață de produse și servicii online în permanentă dezvoltare.
Wrap up - Concluzii, premii, alocarea mentorilor, pitch final
Un moment special creat pentru o sesiune de premiere, alocarea mentorilor, socializare, schimb de idei cu toti cei prezenți și multe suprize pe care le vei descoperi în curând.
Sesiuni de mentorat
Toți participanții beneficiază, la finalul programului, de întâlniri 1 la 1, cu un mentor alocat în funcție de nevoile business-ului lor la momentul absolvirii.